- godzina pracy pracownika Kancelarii – od 250 zł,
- godzina pracy Zarządu Kancelarii – od 350 zł,
- pełnienie funkcji Inspektora dnach osobowych – od 200 zł,
- wypełnianie zeznań rocznych i informacji podatkowych:
- PIT 8b, 11 – od 40 zł,
- PIT 27, 28, 37 (bez odliczeń) – od 70 zł,
- PIT 28, 37 (z odliczeniami) – od 80 zł,
- PIT 36 (bez odliczeń) – od 100 zł,
- PIT 36 (z odliczeniami) – od 150 zł,
- pozostałe druki (np. IFT1, NIP 3, GUS, NBP) – od 100 zł,
- remanenty stałe i zarządzone przez organa skarbowe – od 5 zł za pozycje,
- zamknięcie roczne książki przychodów i rozchodów – od 150 zł,
- zamknięcie roczne ksiąg rachunkowych z bilansem, rzis (sprawozdanie kompletne) – od 1500 zł,
- przygotowanie i złożenie dokumentacji finansowej do KRS – od 800 zł,
- wystawianie dokumentów dla pracowników (w firmach nie płacących ryczałtowo za obsługę kadrową pracowników):
- umów i świadectw pracy – od 50 zł,
- innych zaświadczeń – od 50 zł,
- korekty deklaracji z winy Klienta – od 100 zł,
- wykonanie plików JPK – od 150 zł,
- naliczenie składki zdrowotnej – od 100 zł,
- wystawianie w imieniu Klienta faktur ustrukturyzowanych (za sztukę) – od 20 zł,
- sporządzanie pism do urzędów i instytucji za Klienta, jeśli potrzeba owego pisma nie wynika z zakresu umowy- od 250 zł,
- wypełnienie druków typu NIP po zmianach przeprowadzonych przez Klienta – od 150 zł,
- złożenie i odbiór wniosku o niezaleganiu z podatkami – od 250 zł,
- złożenie i odbiór wniosku o niezaleganiu z ZUS – od 250 zł,
- załatwianie innych spraw w urzędach typu NIP, REGON, – od 500 zł za jednorazowe wyjście pracownika,
- opłata podwyższona za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu dokumentów – od 1% opłaty za miesiąc poprzedni,
- skanowanie lub kserowanie dokumentów i deklaracji na życzenie Klienta lub uprawnionych instytucji – 10,00 zł za stronę dokumentu,
- drukowanie dokumentu do formy papierowej – 10,00 zł za stronę dokumentu,
- niszczenie dokumentów – od 250 zł za jeden metr bieżący,
- przechowywanie (archiwizacja) dokumentów po zamknięciu roku – od 200 zł za jeden metr bieżący za każdy rok przechowywania,
- rejestracja (zakładanie) podmiotów prawa handlowego (w KRS) – od 2500 zł,
- wysyłanie monitów i upomnień w sprawach zaległości płatniczych (e-mail, SWI) – 150 zł,
- wysyłanie wezwania do zapłaty listem poleconym – od 250 zł,
- wysyłanie korespondencji listowej do Klienta, lub w imieniu Klienta – opłata pocztowa + 30 zł za 1 list,
- przesyłanie dokumentów taksówką lub kurierem – wyłącznie na koszt klienta.
Pozostałe usługi wymagają uzgodnienie z Zarządem lub Kierownictwem Kancelarii.
W/w ceny nie zawierają podatku od towarów i usług (VAT – 23%).
Cennik aktualny od 01.07.2022 r.